20130725

I am back!

Het is alweer een meer dan een jaar geleden dat ik mijn laatste post heb geplaatst. Ik ben een hele tijd uit de running geweest, omdat mijn interesses en prioriteiten waren veranderd. But to be honest, de laatste tijd miste ik het bloggen steeds meer. De mode, het fotograferen en reizen, wat ik in mijn dagelijkse leven mee maak: ik wil het allemaal weer met jullie delen.

Ik heb mijn blog een nieuwe naam gegeven, geen A Huge Heart For Fashion meer, maar misslisajanee writes. Ik heb hiervoor gekozen, omdat ik niet alleen maar over fashion wil schrijven, ik wil het persoonlijker maken en daarom kies ik er ook voor om in het Nederlands verder te gaan.

Super excited to start again!

Kus,

Lisa

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Thank you so much for taking the time to leave a comment! I appreciate it a lot.