20120403

Nieuw jaargetijde, nieuwe mode!

Ik hoef het jullie eigenlijk al niet meer te vertellen, maar de zon is eindelijk doorgebroken. Hello lente, goodbye winter! En dat is lekker, want het brengt niet alleen vrolijkheid met zich mee, maar ook nieuwe mode!
De Uggs kunnen weer de kast in, de winterjas weer aan de kapstok en de lange broek weer in de kast. Het is tijd voor nieuwe spullen! Maar ja, wat is dit jaar in de mode? Deze vraag keert ieder jaar terug en is ieder jaar weer moeilijk te beantwoorden.

Om die reden ga ik je proberen te helpen. Dit kan ik natuurlijk niet zomaar, hiervoor heb ik vele magazines en brochures uitgeplozen, van de h&m tot en met de bijenkorf. Mijn conclusie is eigenlijk dat er ten opzichte van vorig jaar niet bijster veel veranderd is op het gebied van schoenen. Is dat jammer? Wellicht voor de dames die zich graag extravagant kleden wel. Voor de dames die wat terughoudender zijn dus absoluut niet!  

Om die reden heb ik eigenlijk twee tips, ééntje voor de echte fashion guru's en ééntje voor de wat meer terughoudende dames.

Fushion guru's opgelet: de gekleurde broek in combinatie met sneakers is zwaar in de mode. Dit jaar is het absoluut geen schande om als zuurstok door het leven te gaan. Sterker nog, vele celebrities zijn er al in gespot. Wel is het zaak hier rustige schoenen onder aan te doen. Witte vansjes bijvoorbeeld.



Voor de wat meer terughoudende dames: de skinny jeans in combinatie met hakken. Dit setje wordt ook dit jaar weer beschouwd als ontzettend stijlvol. Dit is iets van de afgelopen drie jaar en zit zich dus voort. Heb je dit setje nog thuisliggen dan ben je eigenlijk al zomerklaar.

Succes dames!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Thank you so much for taking the time to leave a comment! I appreciate it a lot.